Jdi na obsah Jdi na menu
 


Vybavení do terénu

portejblovani-uvod-red.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

portejblovani-b-red.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        SCHEMA   PLYNOVÉHO  TOPENÍ  , POUDĚNÍ  VZDUCHU  A  SPALIN

 

plyn.bufik-schema-proudeni-red.jpg

    

plyn.bufik-planek-red.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          6159_dsc00735.jpeg

 

         6160_dsc00736.jpeg

        

      Na  obrázcích  vidíte  způsob připojení  topení  a  vhánění ohřátého

      vzduchu  hadicí  do prostoru  vozidla.

                                                                                                                                                                                  

 

           POHLED  NA   PLYNOVÉ   TOPENÍ  -  HORNÍ  ODKRYTÁ  ČÁST

 

    bufik-plyn-zhora--popis-red-b.jpg  

 

 

 

 

 

 

 

 

  Pozn. Ještě bych dodal pokud se někdo z Vás rozhodne topení stavět , tak je

  samozřejmě mnoho možností jak to ještě vylepšit. Jednu z věcí , kterou bych

  doporučoval  zvětšit  otvor pro  plyn. hořák na 30 až 35 mm , pro lepší  přísun

  vzduchu okolo hořáku. Průměr trubky spalovací komory je 60 mm. Trubky pro

  odvod spalin  jsou  přímo  navařené ke  stěně  spalovací  komory na schematu

  jsou trubky nakresleny s odstupem  od spalovací komory pro lepší přehled. Ale

  ve skutečnosti jsou přímo navařené  ke stěně spalovací  komory, resp.trubky ,

  viz následující detailní obrázek , kde to je celkem dobře vidět.

   

  detail-plyn-topeni-p-red.jpg

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

Pokud by měl někdo další dotazy , tak je rád zodpovím.

  

 

Rubriky

 



Statistiky

Online: 1
Celkem: 4311
Měsíc: 1123
Den: 63